Moje inspiracje

Styl klasyczny we wnętrzach oznacza przed wszystkim elegancję oraz ponadczasowość; asymetria, miękkie tkaniny oraz piękne nietuzinkowe dodatki czyli to co urzeka mnie w tym stylu najbardziej...ale nie zawsze tak było..
Zdecydowanie ten styl we mnie ewoluował...na początku kojarzył mi się z domem "rodziców" , lecz zmieniłam zdanie ale o tym za chwilę..
Kilkanaście lat wstecz urządzając swoje pierwsze mieszkanie zdecydowałam się iść aranżacyjnie w kierunku nowoczesnym z nutą skandynawską-  efekt? Wnętrze, które budziło mimo wszystko wiele kontrowersji gdyż głównym dominującym kolorem była biel- czyli biała kuchnia na połysk, białe ściany, białe drzwi, biała podłoga i w sumie dużo tej bieli..Na tle standardowych rozwiązań gdzie dominowały brązy to było coś :)
Obecne mieszkanie w którym mieszkam 4 lata zostało urządzone w zamyśle minimalistycznym, gdzie dominujące kolory to biel ale w połączeniu z szarością oraz czernią.Trzeba przyznać że w tej kolorystyce bardzo dobrze się czuję ale ...no właśnie "ale" znowu czegoś mi brakowało..Będąc na dłuższej przerwie w pracy, mianowicie urlopie macierzyńskim , poświęciłam dużo czasu na szukaniu inspiracji związanym ze stylem klasycznym, ale również nowojorskim .. w efekcie stwierdzam  - TAK te wnętrza mnie urzekają i pragnęłabym aby ten styl zagościł i u mnie w domu :)
Marzenia marzeniami ale rzeczywistość kreuje inne rozwiązania. Na tym etapie swojego życia ( powierzchnia mieszkania wynosi 51 m2 czyli dwa pokoje z kuchnią) nie mogę popłynąć ze swoją fantazją aranżacyjną bo po pierwsze, wiązałoby się to z wielkimi nakładami finansowymi, a po drugie w niedługim czasie chcielibyśmy z rodzinką zmienić mieszkania na większe ..także co mi pozostaje ...zdecydowanie zabawa aranżacyjna dodatkami, która mam nadzieję przypadnie Wam do gustu.
A tym czasem zapraszam do obejrzenia galerii ze zdjęciami, które mnie inspirują 





Będzie mi bardzo miło jeżeli pod zamieszczonym postem zostawisz komentarz


Ściskam gorąco
Iza 

Źródło zdjęć: pinterest.com

Share:

3 komentarze

  1. Hi i love your blog ,, you have a new follower ,,,
    Angelica

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też styl ewoluował, myślę że proces dalej trwa, ale bazę swoją znam, już tak nie eksperymentuję jak kiedyś! Wiem co lubię, wiem co pasuje i co z czym mogę skomponowač. Lubię mieszać style, nie potrafię zamkąć się w jednej stylistyce, bo lubię i stare rzeczy i nowe!

    OdpowiedzUsuń