Dyniowe love




Dynia- bo o niej mowa, coraz częściej spotykana we wnętrzach jako element dekoracji jesiennych.
Przyznam szczerze że standardowa opcja położenia pomarańczowej dyni we wnętrzu to nie dla mnie..Jedyne ustępstwo to piękne aranżacje przed domami, na werandach, gankach; ale trzeba przyznać że w Polsce jeszcze mało praktykowane.
Dlaczego Jestem na "nie" dla standardowej aranżacji dyniowej- wynika to przede wszystkim z koloru; który chodź piękny, słoneczny, jesienny to w moim wnętrzu mnie drażni.
Bardzo cieszy mnie fakt że coraz więcej jest pięknych wystylizowanych dyń..białe, złote, czarne, w kropki, paski to jest to co mnie urzeka...dlatego w tym roku postanowiłam moje dynie potraktować bielą. Co z tego wyszło ? Zapraszam do obejrzenia.



I jeszcze parę dyniowych inspiracji



Będzie mi bardzo miło jeżeli pod zamieszczonym postem zostawisz komentarz

Z pozdrowieniami
Iza
Źródło zdjęć: pinterest.com

Share:

0 komentarze