Tak naprawdę liczy się pomysł- zakończona metamorfoza sypialni gościnnej

Bez długiego kosztownego remontu, ale tak, aby efekt był od razu widoczny- takie były założenia metamorfozy sypialni gościnnej o której pisałam we wcześniejszym poście.
Do dyspozycji miałam wcześniej zakupione meble oraz 1000 zł na całą dekorację pomieszczenia.
Moim wyznacznikiem, do którego musiałam się podporządkować okazała się długa zabudowana szafa pod skosem, która jest w kolorze białym z lustrami, wykończona złotymi krawędziami- to ona nadała ton całemu wnętrzu tak więc dlatego zdecydowałam się na kolorystykę czarno- złotą.

Co zostało zakupione:
  • fotel uszak, o którym domownicy marzyli- 649 zł- Allegro;
  • Stolik nocny- 99zł- Netto
    (został przemalowany na czarno oraz wymieniłam uchwyt)
  • Najlepszy mój zakup :) lampki nocne Almi Decor- koszt 150 zł (wraz z wysyłką za 2 sztuki) OLX;
  • stolik przy fotelu uszak-  70 zł - OLX
    ( stolik został potraktowany złotą farbą)
  • ramy czarne- seria RIBBA 40x50 - 29,99 zł - IKEA ( 2 szt)
  • ramy białe - seria RIBBA 19,90 - IKEA (2szt)
  • uchwyty, które zostały wymienione w czarnej komodzie oraz w stoliku nocnym- 60 zł- Allegro
  •  zamówiłam spersonalizowane plakaty z podróży do ram w agencji reklamowej- koszt wywołania za 4 szt - 15 zł (zdecydowanie tańsza opcja niż w przypadku standardowych zdjęć)
  • oprawiłam lustro w starą ramę obrazową- koszt 50 zł 
Stolik nocy zakupiony w Netto za 99 zł, który został przemalowany na czarno

A tak było przed metamorfozą


Druga część sypialni

Na koniec postu nowe życie starej przemalowanej ramy obrazowej


Podsumowując: 

Łączny koszt całej metamorfozy to  1192,78 zł więc  przekroczyłam budżet  prawie o 200 zł, ale i tak uważam że to dobry wynik :) Najlepszą zabawą podczas przemiany okazało się szukanie przedmiotów tanich, którym mogę nadać nowe życie...i muszę przyznać że mam wtedy więcej satysfakcji niż kupowanie drogich przedmiotów..
Niewątpliwie w tej aranżacji brakuje mi oryginalnych dekoracji oraz fajnego beżowego dywanu, który spowodowałby że sypialnia gościnna będzie bardziej przytulna; ale Pani domu obiecała że z moją pomocą coś wybierzemy w najbliższym czasie :)
Mam nadzieję że przemiana przypadła Wam do gustu? :)

Pozdrawiam serdecznie 
Iza 


Będzie mi niezmiernie miło jeśli pod postem zostawisz komentarz

Share:

6 komentarze

  1. Świetna przemiana! Jestem pod ogromnym wrażeniem a lampy są po prostu boskie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak miły komentarz ! :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Zmiana zdecydowanie na plus! Piękne dodatki , nie za dużo, klasyczna elegancja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło! Czarny sprawdził się idealnie a obrazy mnie zauroczyły :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoyka obrazy zdecydowanie w Twoim klimacie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń